Zveřejněno v Firemní identita.

Jak podpořit firemní identitu

 K firemní identitě, často označované anglickými slovy corporate identity, patří řada věcí, jejichž cílem je posílit brand neboli značku konkrétní firmy, společnosti či instituce. Zkrátka vše, co tuto značku propaguje u klientů i u veřejnosti. Firemní identitu mohou významným způsobem posílit i vlajkové stožáry nosící logo vaší společnosti.


Vlajkové stožáry a firemní identita


Umístění vlajkových stožárů s brandem vaší společnosti je obecně vnímáno jako jakýsi standard prezentace vzhledem k veřejnosti i k samotným zaměstnancům. Zejména u státních institucí, jakými jsou ministerstva, úřady, státní agentury nebo obecní úřady, je tato forma firemní identity naprosto žádoucí a běžná.


Jinak tomu může být u soukromého sektoru. Přesto řada výrobních podniků i velkých společností investuje prostředky do zdokonalení své prezentace směrem k veřejnosti nebo i svým zaměstnancům. Vlajkové stožáry nesoucí logo vaší firmy podporují zdravou hrdost a povědomí vašich zaměstnanců o tom, kde a pro koho pracují. Potencionální návštěvníci nebo klienti zase vidí, že jste na svou společnost hrdí a dokážete ji s hrdostí prezentovat.


Jaký druh vybrat

Existuje celá řada produktů, ze kterých můžete vybrat ten správný a do vašeho prostředí vhodný typ stožáru.
Mezi nejžádanější vlajkové stožáry patří klasické hliníkové segmentové nebo sklolaminátové, které lze koupit i u nás. Oblibě se těší i mobilní přenosné stožáry. Hodí se zejména tam, kde s firmou často cestujete po nějakých veletrzích či výstavách. Díky mobilním vlajkovým stožárům cestuje vaše firemní identita s vámi a vy si zachováváte vysokou úroveň její prezentace směrem ven.
Samozřejmostí jsou i malé stolní držáky vlaječek nebo fasádní držáky a venkovní žerdě. Firma EvM je připravena vyhovět jakékoli typizované i atypické poptávce, aby podpořila vaši firemní identitu.